Crosstrainer

Ha ha, tantvarning tycker Mr Right som säger att hans tankar går till filmen "Mimmi och Reine i fjällen"... Själv tycker jag att det är en genial ide att ha en hemma. Bara att träna när man känner för det, till och med med barnen hemma. Är ju till och med enklare än att ge sig ut och springa. Dock inte lika kul, men träning som träning... Helt perfekt att träna framför Tv:n. Mr Right kan vara i garaget och jag kan trampa där när kidsen somnat... OK, väldigt ful "möbel", det håller jag med om, men om han får ha ett asfult kassaskåp som kostade multum så kan jag gott få ha denna...

Han skulle i alla fall köpa den på vägen hem från jobbet... Han är bra söt han och kan inte säga nej när jag verkligen vill ha något sååååå mycket:-) Skämt!!!

Så ikväll ser ni mig på en crosstrainer samtidigt som jag kollar på Mästarnas Mästare. Där drar det ju ihop sig till final, hejja gamla simmaren Louise Karlsson!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0