Fullt ös medvetslös!!!

Shit, har återigen insett att jag inte vill ha mer än 2 barn, det räcker lugnt med att ha en hel armé här några timmar. Fra stycken 4-åringar, alla med järnvilja, det kan väcka döda...

Dagens kommentar vid mellanmålet; Min gammla farmor Lilly är minst 150 år och hon är begravd under snön. Då måste man gräva fram henne så att vi kan stoppa in hennes hjärna genom örat så att hon kan ha den uppe i himmlen, annars blir hon död igen....

Ha ha!

Sköna tankar de har...

De försökte även lura i mig att de dricker mjölk ur tallrikar hemma... Visste inte vad jag skulle tro men kom fram till att jag inte riktigt tror på det då de började berätta om att deras mamma och pappa drack kaffe ur tallrikar.

Kommentarer
Postat av: mia

haha jaha :D ja dom är hur sköna och snygga som helst :D

2010-03-04 @ 16:29:01
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0