Myskväll med mina älsklingar

Efter det att jag kom hem från träningen struntade jag i att äta direkt (inte så smart...). Jag mös med Moa och vi gjorde fina kort med stämplar samtidigt som Hugo fick mat. Efter det läöste jag två sagor för Moa och jag kände hur hon njöt av det samtidigt som Hugo låg på hennes arm. Det är helt fantastiskt att känna den kärlek hon har till honom och hur mycket hon verkligen gillar honom. Jag riktigt känner det i hela mig när jag tittar på de underbara barn vi har. Båda barnen sov vid halv nio och jag rent ut sagt vräkte i mig mat... till Top Modell dessutom. Ha ha. Avslutade med torkad Mango som vi fått av pappa, direkt importerad från Japan. Hur gott som helst.

Nu har även Mr Right hittat hem, vi mer eller mindre möttes i dörren då jag kom från träningen och han skulle iväg.

Just ja, hade en underbar fikastund med underbara vännen. Och vilken fin mage hon har. Hugo kommer få ytterliggare en liten lekkompis snart! Så roligt och helt underbart att se henne igen! Tusen tack för de fina födelsedagspresenterna med:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0