SPA

Ha ha! Idag har Moa som jag skrev förrut sin kusin här och de skulle absolut bada och basta. Då kom jag på den briljanta ideén att vi skulle ha tjejmys med lite spa... Fram med grejer och fixade som 17. Rena blev de i alla fall och nu har de fina händer och fötter med vackert lack!!! Söta små liv. Tanken var att de skulle bli så trötta som möjligt och jag tror att det funkade för nu sover de gott med magen full av pizza och popcorn!

Själv så är det Let´s Dance i väntan på mitt absoluta favvoprogram "Solsidan". Det är ju bara för bra! Längtar, bara 25 minuter kvar.

Imorgon blir det spinning det första jag gör efter frukosten och sedan kommer min kära vän hit. Mys mys!

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0