Vansbro i år igen!

Åhhh, det trodde ni aldrig va!? Nu är det bokat i år igen, men känner redan lite ångest för det.Det värsta jag gjort och verkligen inte alls som att simma i bassäng... Kommer ni ihåg hur hemskt jag tyckte det var förra gången? Vill jag verkligen simma i det där kalla och läskiga vattnet i år igen!? Ja, för tusan, det är bara att bita ihop. Nu ska ju min tokiga lilla Mr Right simma också. Ha ha... Han tror nog att han kommer att vinna och har nog inte insett hur jobbigt och tufft det faktiskt är. Men det kommer han minnsann att få veta den 11 juli!

Nu ska vi bara hitta boende också, verkar inte helt lätt så jag lär väl ringa runt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0