800 % påslag...

Ja det är sant. Om man vill bli rik ska man ta och börja sälja kamerabatterier. Vårt batteri har som ni vet haft lite fnatt ett tag. Rätt som det är funkar det inte och då går det heller inte att ladda, men rätt som det är så funkar det. Därför tänkte jag att vi borde köpa ett nytt. Så jag gick till Expert och frågade vad det kostade... 899:-. Men de hade inget hemma och det var leverans tid och hej och hå...

Så jag pratade med pappa som turligt nog skulle till Peking. Så han fick alla siffror och detaljer på batteriet och köpte ett. För ca 70:-. Fatta, Expert lägger på drygt 800 %... Och jag kan upplysa er om att det är ett EXAKT likadant batteri, Sony, Bruksanvisning till och med på svenska...

Så jag undrar bestämt om jag kanske ska ge mig in i den branschen!? En sak som är säker är att jag ska ta det lilla batteriet och gå till Expert och fråga om de vet vad det kostar i Peking...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0