Hellllu!

Dagen till ära regnar det hällregn ute! Faktiskt ganska skönt. Bara vara inne och slappa.

Dopet igår gick bra, som ett dop brukar göra. Gossebarnet fick rätt namn och min vän sjöng underbart fint i kyrkan för Hugo!

Maten räckte och blev över (som vanligt när jag är i farten...) Hur mycket sallad kvar som helst. Grannen fick en bunke och vi lär inte äta upp det som är kvar. Därför kommer lite vänner på lunch idag. Trevligt. Men shit vad trött jag är och en fruktansvärd värk i kroppen. Antar att det beror på att det inte blev ens i närheten av träning igår och dels att det är sämre väder. Men fasen vad ont det gör. Inget kul, känner mig mer elle rmindre som en zombie.

Lite bilder från igår, dock inte så mycket människor med eftersom jag inte vill lägga ut dem här.



Så vad händer mer idag!? Nada typ. Som sagt lunch med ett par kompisar (om de inte befinner sig på BB nu...) och sedan träning ikväll. Bara lulla omkring och vara. Nice för en gångsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0