Onsdagen den 26 maj

Halva veckan snart förbi, vilket innebär att helgen återigen närmar sig med storm steg. Fredag och lördag ska tillbringas på jobbet, kul!

Idag blir det som sagt lite träning för att komma igång, sedan kommer mina favorit päron hit (har ju bara dem då, men de är ändå bäst) på en fika och i eftermiddag ska Moa dagis ha picknick. Så dagen går liksom ändå... Trevligt med picknick, hoppas verkligen på att vädret blir bra! Vi har suttit inne i lekhallen de 3 gångerna som vi varit där på grund av dåligt väder. Så det skulle ju vara himlans mysigt att verkligen få sitta ute nu!Och det höjer ju stämningen lite med. Ja ja, kul att träffa hennes kompisar från dagis och alla mysiga föräldrar!



Vi pratade faktiskt om att köpa sallad från typ pizzerian idag, det var verkligen längesedan så jag tror att det blir det. Mumma!

Ha en underbar dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, OH JA, att det heter "mammaledig" är ju lite komiskt nästan.

Såg ibland framför mig att man skulle ha maassa tid över för det där man aldrig hinner med annars; typ läsa böcker, baka bröd och sånt... men nu kommer jag på mig själv varje kväll att man inte gjort något "vettigt" (fast, att ta hand om sitt barn ÄR ju egentligen supervettigt ;) )

2010-05-27 @ 20:21:23
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0