Rubrik, vaddå?!

Har ingen rubrik till dagens inlägg och vet inte heller vad jag egentligen ska skriva om.

Men kan ju berätta att natten var lika som igår, Båda barnen sovandes från halv åtta tills nu typ. Bökat har Hugo gjort, man kan ju undra hur han själv kan sova då han både rör sig och grymtar... Men världens mysigaste när han vaknar.

Bakat klart till dopet. Gjorde kolakakor som jag garnerade med små fina blåa nallar på igår. Kolakakor tillhör några av mina favorit kakor.

Dopklänningen klar, vet inte om det håller och hoppas att ingen kikar närmare på den.

Idag blir det först träning sedan solstolen och njuta lite. Ikväll ska jag storstäda huset. Hade tänkt göra det på dagen, men har insett att på kvällarna utan tv får man gjort massor. Vi har bytt "operatör" så vi har bara 1:an 2:an och 4:an just nu, vilket gör att jag inte alls häckar framför Tv:n så då kan jag passa på att vara ute och fixa städningen ikväll. Det var väl ett kul kvällsnöje.... Men Mr Right kommer vara i garaget och brnen sover så då kan ju jag städa:-)

Idag gjorde det ont i mig att läsa en blogg. Jag vet hur sjuk personen är och hon har verkligen inte haft det lätt, önskar att hon fick vara frisk och slapp värk, ont och myndigheter hit och dit. Alla mina tankar finns hos dig idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0