Såååå uttråkad att jag inte ens vill skriva...

Idag har jag inte haft lust med ett enda inlägg, fast jag haft tiden... Nu sitter jag i soffan sedan typ 1 1/2 timme tillbaka och bara snurrar runt på nätet. Sååå tråkigt att jag kan dö. Jag vill ut och festa, nu! Det var längesedan jag hade den känslan och inte blir det bättre av att jag vet att en av mina vänner ska partaja med ännu fler av mina vänner... Grrrrr! Vill med.

Annars då?

Ja tack bra! Var kul att jobba, spöregnade de fyra timmarna jag tillbringade där, klarnade upp när jag sprang hem (ja, ni läste rätt, jag sprang hem, men hann i alla fall byta från kalckarna till löparskor...). Väl hemma blev det dusch och kaffe. Moa har sin söta kusin här, än har de inte somnat... Vi grillade i alla fall och Mr Rights mamma var här och åt. Gott och mätt blev jag på köpet.

Så Hugo sover efter att ha kräkts ner mig, jag luktar gammal bebisspya men orkar inte byta tröja eftersom jag lika gärna kan gå och lägga mig snart...

Appropå att sova så vaknade jag fyra i morse... Tack kära fågel som gång på gång på gång flög in i vårt fönster eller satt på spröjset och hackade i rutan... Vaddå knäppgök (fast det var en gråsparv)!? Vaknade av ett konstigt ljud som liksom inte slutade men som inte heller var regelbundet. Gick upp och kollade och då ser jag denna knäppa fågel. Solen hade precis gått upp och att somna om var lönlöst att ens försöka sig på. Mr Right sa sedan att den även hade hållt på så på eftermiddagen igår. Den stackarn måste ju vara hjärndöd vid detta laget...

Snart hoppas jag kunna krypa ner i sängen, ladda inför ett TUFFT syrapass imoron och sedan lär jag väl krypa in i duschen. Hatar syrapass på morgonen. Så bövelens jobbigt!

Hoppas ni har en mer givande kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0