Simmat!

Jaha, efter en veckas vilande var det så dags att entra bassängen igen. Kändes ju sådär... Men väl där så inser man snabbt hur mycket man tappar på så kort tid. Vattenläget kändes sådär, men ju längre passet gick desto bättre kändes det. Så jag hoppas det känns ännu bättre imorgon. Dessutom hade jag verkligen tänkt simma i poolen, men den var ju full av ungar redan klockan åtta på morgonen. Tror inte det hade uppskattats så mycket om jag trängt mig ner där och zickzackat mellan alla barn... Eller stänkt på alla kärringar som inte vill bli blöta i håret (men hallå, bada inte då eller åk till ett annat hotell:-)

I alla fall så bestod passet idag av

10*100 frisim, start 1.30 fart 2

7*400 fr (fr, fr, fr, fr med fenor, fr med fenor och paddel, fr arm, fr ben) fart 2

Så farten var ganska lugn men lite seg i armarna blev man allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0