Tack för besöket!

Tack tack tack för att ni kom och förgyllde min dag! Kul att se er! För övrigt så har Hugo sovit sedan ni åkte:-). Ni fick alltså se den bästa sidan av honom!

Som ni ser så har jag haft besök av världens bästa XXX och Moas blivande man idag. Lite jobbigt bara, han ska ha nio barn, känns lite hårt att ha nio barnbarn, då kommer man väl aldrig att få njuta av att vara pensionär.

Ser så varmt och skönt ut ute, men det är det inte. Blåser små ilar och så fort solen går i moln blir det KALLT. Jag vill ju ha sol!!! Just nu skulle det vara bra rart att ligga i en solstol med en bra bok och bara njuta. Gärna något gott att dricka aller en glass.

Tror nog den dagen kommer, snart, hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Hermanmaiken

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-07 @ 13:47:05
URL: http://hermanmaiken.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0