Inte bra...

OK, idag mår jag inte bra i kroppen. Inte igår heller. Alla jag träffat hoppas jag inte har sett det. De har i alla fall fått till svar att allt är bra, vilket om jag ska vara ärlig det inte är. Fy faan säger jag. Tror knappt att det kan bli värre. Jag har försökt att ha så mycket som möjligt att göra, bara för att inte behöva känna. Tyvärr gör jag det ändå. Jag har inte ens kunnat träna, och då menar jag verkligen inte kunnat. Det värker så in i bängen att jag inte kan ha åtsittande kläder/skor. Visst låter det konstigt och främmande för många, men inte om man har det i sitt vardagliga liv... Men nu har jag bestämt mig för att imorgon blir det träning, jag VET ju att jag mår bättre sedan!

Ja ja, strunt samma. Idag har jag träffat ytterliggare en underbar vän, liksom igår. Hunnit plugga massor, fått iväg kompletteringsuppgiften som jag fick för att jag inte närvarade vid seminariet. Jag hoppas att det duger. Ska finslipa på nästa tenta, vilken i och för sig i stort sett är klar, men vill kika lite till på den innan den skickas in.

Tänkte snart äta en delikat middag, korv och mos.... för er som undrar...

Sedan blir det mys med Moa som varit borta hela dagen. OK då, ska väl jaga Hugo lite först!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0