Min favoritkille är en riktig buse:-)

Igår var egentligen första dagen som Hugo var riktigt riktigt pigg på länge. Även om han inte verkat sjuk så inser man så här i efterhand att han inte mått riktigt bra.
Vi tog en förmiddag hemma och han hann med det mesta här hemma. Eller vad sägs om följande bildbomb:


Han hittar nu till skafferiet, vet hur man öppnar och vad godsakerna finns... OBS läs fanns, för nu har jag flyttat på dem... Än så länge når han inte.

Passar på att köra lite med syrrans dockvagn så snart tillfälle ges. Tror dock att han inte riktigt förstått hur man kör en dockvagn... Kul hade han i alla fall!

 

Tvättstugan är den här mannens favorit... Så fort dörren är öppen kan man ge sig 17 på att han är där inne. Och oftast hittar vi honom halvvägs in i tvättmaskinen eller torktumlaren...

 


Liten stilstudie på när jag leker och busar med Hugo.

ÄLSKADE LILLA BUSPOJKE; DU FÖRGYLLER MIN DAG HÄR HEMMA!


Kommentarer
Postat av: Jakubmai

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2012-01-02 @ 21:39:25
URL: http://jakubmai.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0