Snart tävling igen

Det närmar sig! På lördag simmar jag i Köpenhamn. Whieee! Hade väl kännts bättre om jag inte varit och är krasslig. Men vet ni, det gör inget, ska bli så himlans kul så ni anar inte! Framför allt så har jag ju tränat relativt bra, ätit bra (alla E-nr medel har skrämt slag på mig... Inget mer sådant här hemma!) och framför allt att det just nu är sjukt kul att simma! Tycker jag legat bra tidsmässigt på träningarna och det har känts ok. Hoppas det håller i sig. Tydligen mycket stort deltagande i år och hur kul ska det inte bli med den efterföljande festen på kvällen!? Och hotellfrukost!? Mumma...

Simmar först 100 m frisim, har inte gjort det på evigheter, sedan 100 bröstsim och 100 fjäril. Inte alls mina distanser, är långdistansare och inte alls en sprinter, man man får ta det som finns... Ha ha! Två lagkapper ska klämmas in också. Allt på en dag. Tänk att den där pirrande tävlingskänslan finns kvar.

Vi får väl se hur det går, men det ska bli attans kul! Imorgon bär det av och ska väl ta tag i packningen då...

Godnatt på er och ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mia

tack :D

2010-11-05 @ 10:53:20
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0