Ny dag - nya möjligheter!

Ännu en ny dag. Vaknade ännu tröttare i morse av Hugo, men jag borde nästan skämmas med tanke på att klcokan var halv åtta... Vi kan inte riktigt klaga på att våra barn inte sover, men varför jag är död som en sill på mornarna vet jag inte. Jag har alltid varit kvällstrött och morgonpigg, kanske börjar bli gammal...

Vädret är skit. Såg ut som om det skulle klarna upp, men det är spöregn nu. Kunde visst bli lite snö framåt kvällningen med. Och vet ni!? VÅR GRANNES MAMMA ÄR HÄR OCH PUTSAR DERAS FÖNSTER.... DAAAAAAAAAAA!? I DETTA VÄDER!? HA HA HA, jag dör. Hon måste ju vara sjöblt vid detta laget.

Har i alla fall hunnit träna och duscha, är nu hur pigg som helst och "väntar" på att Hugo ska vakna. Han har sovit snart två timmar. Blir väl lite lunch sedan och kanske ett power nap för honom innan vi hämtar skrotan på dagis och beger oss för en fika med underbara vännen! Nu var det ett tag sedan vi träffades igen, varför så sällan... Men tiden räcker liksom inte till. I och för sig ses vi nästan varje dag på dagis, men det är inte samma sak... Så jag längtar dit. Och säkert Moa med, det är ju hennes fästman och de är så söta. Tyvärr har han en annan tjej med...

Grattis vännen (en annan) till ditt nya jobb! Åhhhh vad jag är glad för din skull. Vilken tur att du verkligen har följt ditt hjärta och jag visste attd et skulle lösa sig å bästa sätt för dig! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0