Nyfikad och mätta barn!

Härlig och mysig tisdag trots det hemska vädret. Men med lite tända ljus och varmt och skönt inne blir det ju riktigt bra ändå.

Vaknade i morse av att Hugo lät som ett tåg... Det var så mörkt inne att jag inte hade en aaaaning om vad klockan var. Trodde den var typ halv fyra eller något och tänkte bara låt mig sova lite till. Men så kikade jag på klockan, över sju visade det sig att den var. Kändes inte som att jag sovit någonting. Kanske tabletterna på kvällen är effektiva just för sömnen, men blir ju alldeles konstigt trött av dem.

Iväg in till "stan" och medan Moa var på Krykans Barntimme" så passade jag på att hälsa på bästase vännen och hennes son. Hugo och "sonen" verkar faktiskt trivas i varandras sällskap om man kan säga så om "bebisar" på 7-9 månader!? Men de samspelar liksom och verkar nästan förstå varandra. Tog sedan den sjukt trötta Hugo och hämtade Moa för att sedan äta lunch med goa vännen och hennes dotter på stan. Lite Kinamat satt fint i magen kan jag lova.

Väl hemma har vi hunnit äta mellis och Hugo har rivit ut allt i hans väg. Middagen är förberedd och jag har hunnit fika. Eventuellt lite middagsbesök och sedan träning ikväll. Värsta bara att jag är hemma så sent, men det är ju så kul att vara fler på träningen så det är liksom en bisak, sova kan man göra senare.


Ha ha! Jag vet allt vad det finns i skafferiet:-)



Jag och Moa festade loss på var sitt wienerbröd. Hon äter bra stumpan. Först Mjölk och flingor, frukt och så ett wienerbröd... Trots att det bara är tisdag. Men hon uppskattar verkligen mysstunder. Dock fick detta stå låååååååååångt från Hugo, vars armar verkar ha vuxit något enormt den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0