Ont som 17

Japp då har träningsvärken smugit sig på, men vet ni vad, det gör liksom sjukt ont i armvecken... Har ALDRIG haft ont där tidigare. Har i och för sig ont överallt, men det går inte att räta ut armarna och gör bövelens ont då jag tvingar mig att göra det. Men ärligt talat så tror jag att värken är en kombination av Fibromyalgin (äckel) och träningsvärk. Antar att det bara är att inse att CrossFit är för tuff träning för min kropp och att jag kör på som en dåre gör att jag får lida enormt efteråt. Det strålar från triggerpunkterna och trycker jag där gör det ont i flera minuter... Inte bra inte bra alls.. Så jag får väl inse att det får bli lugnare tag nu...

Led i alla fall igenom dagens simmpass som jag hittade på själ och det var så kul som

4*800 frisim/fenor/arm utan dolme/arm med dolme

Simmade i 1 timma och hann 4000 meter. Ganska bra för att vara ett trist pass.

Så när jag kom hem och högg tag i chipspåsen fick jag för mig att jag skulle smörja in mig med lite tigerbalsam. Jag hade dock inte tänkt ta ögonen i farten, men det kliade just preis då i mitt öga och handen åkte upp. Vitt tigerbalsam dessutom, ganska starkt kan jag lova. Ett bra sätt om man vill framkalla tårar... Men dock inte det minsta skönt.

Nu ska jag glida ner i sängen bredvid min Mr Right, hoppas han är vaken:-) Men det tror jag inte. Han brukar däcka på 1 sekund.

Hoppas ni haft en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0