Tentan inskickad!

Jag gjorde det! Jag hann skriva klart i tid, men då satt jag också uppe till två i natt. Jag vet inte om jag är supernöjd, om ens nöjd, men den var inne i tid och får jag komplettera så är det så. Jag hade antagligen inte skrivit den bättre om jag väntat med att skicka in den tills imorgon. Så nu är det gjort, och man kan liksom slappna av! Skönt!!! Nästa uppgift står på tur, ska börja med den omgående så att det inte blir sådan panik.

Just nu sover Hugo (igen) Mr Right är på möte och Moa är med. Vad sjutton ska jag göra då!? Vila, nej nej nej, det kan man inte om man är jag. Men hur som helst så ska jag fira med en god kaffe latte och bullar. Ännu en gång i tysthet! Nice!

Bullarna är dock redan uppätna, tre stycken. Goda var dom och jag tycker att jag var värd dem!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du verkar ha VÄLDIGT fina barn som skänker massor med glädjde, härligt!



Tack för kommentaren. Det är inte lätt alla gånger här i livet men jag kämpar på...

Tack för att du bryr dig! Stor KRAM

2010-10-18 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0