Fredag, börjar helgen!

ja, det känns så. Fast att dagen knappt startat. Igår efter middagen, som bestod av laxtoast med klyftpotatis till, satte jag igång med storstädning. En riktigt rengörare och gud så skönt det var när klockan bara var halv nio och jag sjönk ner i soffan. I ett väldoftande hem, en kall öl och sovande barn. Nice:-)

Lika skönt att vakna på morgonen. Vi tände lite ljus i "höstrusket" och åt en taikonfrukost som vanligt. Hugo trycker i mackbit efter mackbit så det sprutar ur öronen samtidigt som han spelar pajas... Moa skrattar och han showar ännu mer. Fridfulla morgon...

Idag blir det ännu en späckad dag.

Ska på lunchdejt hos min favvo, vidare för fika hos underbara vännen, hem och fixa lite, middag hos grannar och sist men inte minst simträning. Längtar faktiskt dit, även om jag vet att passet kommer vara tufft.

Men först ska det mysas lite med Moa medan Hugo snart förhoppningsvis vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0