Han växer

Glömde helt av, men igår var vi ju på BVC med min lilla favoritkille, nämligen Hugo! Han växer som han ska, hela 9300 gram och 71 centimeter lång... Moa var exakt lika stor, MEN DÅ VAR HON 14 1/2 MÅNAD... Hugo är snart 8... Men ändå så ligger han exakt på kurvan. Moa var liten och är fortfarande det, liksom jag.

Hur helst så visade Hugo upp hela sitt register. Han satt, kröp, ålade, gick på alla 4, jollrade om allt, sa "memma" och vinkade så glatt när vi gick. Helt enkelt var jag minst sagt en ganska stolt mamma som gick därifrån...

Idag var vi som jag tidigare skrev på Öppna Förskolan. Det var många barn där idag och han tyckte verkligen att det var kul. Riktigt social vill jag lova.










Han växer den lilla mannen!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Då är dom lika långa nu då Hugo och Maja! Men han väger 1 kg mer! Tjockis ;) hihi!

2010-09-22 @ 21:42:33
URL: http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0