Jobbigt som satan kan jag lova

Jisses vilket mördarpass det var idag. Låter inte alls som det var jobbigt, men jag är helt död kan jag lova, och inte känns det bättre av att jag vet att vi har ännu en träning framför oss idag. Det är klubbtävling och vi i vår grupp ska köra många lopp som ett syra-pass. Och det mina vänner är det jobbigaste man någonsin kan köra.

Passet i morse såg ut så här

4 ( 5*100 ) st 2´

1:a hundringen special
2:a hundringen 75 special+25 frisim
3:e hundringen 50 special+50 frisim
4:e hundringen 25 special+75 frisim
5:e hundringen 100 frisim

och det fyra gånger... Låter kanske inte så jobbigt, men jag lovar att det som sagt var det...

Sedan lite arm och ben och man var ganska mör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0