Sent hemkommen

Jag är pigg, och klockan är över elva... Har liksom inte varvat ner än efter träningen. Sent att träna till halv tio och sedan åka typ en timma i bilen hem. Dock är det ju bara tisdagar som jag kör med klubben jag tävlar för, annars tränar jag ju här... Så man får stå ut. Kul att träna då det är så mycket folk i alla fall. Tyckte inte att passet var speciellt jobbigt, vi körde:

30*50 25 acc+ 15 uv+10 ss st1´
500 arm paddel och dolme 3,5,7,9 takt
10*50 skovel/ss medley teknikövning

Inte så värst jobbigt, det värsta var att simma 9-takt. Träna lungorna lite kanske... Höll ju på att dö av syrebrist de få 25:orna som det var 9-takt...

Så nu ska jag ta och borsta tänderna och försöka bli trött:-)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0