Simma simma och simma lite till

Phu, trött som en åsna just nu!

Jobbade och stack direkt till träningen där jag i och för sig fick vänta ett tag på, så jag passade på att sola. Skönt. Och faktiskt så känner man sig lite fräschare... Hör inte till vanligheterna att jag solar, men ibland så!

Hur som helst så hade jag hellre tillbringat fredagskvällen i soffan än i bassängen. Var väl inte jättemotiverad att hoppa i direkt. Men vad gör man inte för att få simma... Passets huvudserie såg ut så här

4 (100 + 2*75 + 3*50 + 4*25)

Varv 1 frisim start 1.30, 1.05, 45, 30
Varv 2 fjäril start 2, 1.30, 1, 30
Varv 3 medley start 2, 1.30, 1, 30 (lite väl lång start...)
Varv4 frisim start 1.30, 1.05, 45, 30

Skönt och roligt pass!

Nu ska jag krypa ner brdvid min älskade Mr Right (som i och för sig redan sover...) och läsa lite innan jag ska möta en fullspäckad morgondag med början på Moas gympa, träning, fix och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0