Välkommen sköna fredag!

Åhhhh, vad underbart skönt och gott jag sovit i natt! Hela 8 timmar utan att ens behöva höra Hugo. Inte ett ljud från grabben och nu syns även den tredje tanden yttepyttelite. Spmnade som en stock och inte heller kroppens värk kunde få mig ur drömmarnas land. UNDERBART! Pigg, det är inte vanligt, men idag är dte så! Nice! Började dagen med en underbar mysfrukost utan utspilld mjölk!

Hade en underbar eftermiddag igår oxå. Hämtade Moa på dagis och åkte raka spåret hem till mamma och pappa där det serverades en god fika (som vanligt såklart). Barnen lekte och blev överösta med fina presenter som deras pilot till morfar shoppat loss på. Kina, det är grejer det. Och så fina saker. Tack!

Själv fick jag också en massa roliga saker! Och inte fick jag betala heller:-) 2 urfina klockor, 2 par skor, ett par converse, vita som jag verkligen ville ha! tack snälla snälla pappa!

Och mamma hade köpt ett par örhängen till mig. Hade sådana förrut, men vår lilla man Hugo drar gärna ut mina örhängen och så försvinner de. Tack mamma!

Sedan mötte vi upp min älskade Mr Right på McDonald´s där vi åt en god (not) middag och röstade! Så nu är det klart. Barnen somnade som små änglar igår och vi körde ett städrace här på kvällen som firades med en städöl... Så man kan gott och väl inte skylla på att någonting är fel just nu. OK, värken, men jag tycker den har hållit sig något bättre i schack sedan förra helgen. Träning träning träning på lagom nivå.

Om någon timma får vi besök av underbara XXX och hennes söta son. Kakor i ugnen. Ska bli så kul, det var alldeles för länge sedan vi sågs över en fika.

Efter det ska vi en sväng till grannanrna och jag ska kanske in till jobbet med lite kakor (om det blir några över) och sedan blir det middag i lugn och ro innan jag drar och simmar. Längtar. Tänk ändå att man kan längta efter att få pressas hårt...

Imorgon väntar jobb:-)

Ha en underbar fredag så hörs vi.


Nyttig frukost är aldrig fel:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilken underbar frukost! Avis! :)

2010-09-19 @ 15:23:39
URL: http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0