Vilka är ni!?

Hmmm, intressant att det är så många som läst här inne sedan klockan 23 igår... Men jag har ingen aaaaning om vilka det är som smygläser min blogg på nätterna... Men ni är så välkomna i alla fall!

Snart ska jag iväg till Öppna Förskolan med Hugo. Träffa vänner, hämta Moa, hem och fika med lite kompisar! Kul. Sedan är det snart kväll igen:-) Men jag har redan tränat när Hugo sov, duschat och fixat och bakat en kaka. Och dammsugit. Viken effektiv dag. Och solen skiner utanför, men det är ganska kallt, men ger en massa energi tydligen!

Idag har Hugo den lilla parveln fått tag på allt möjligt. Han börjar gå runt våra möbler, men hajjar fortfarande inte att man inte bara kan släppa taget när man är så liten... Men så söt och hela tiden med det härliga leendet i ansiktet.

Idag provar vi även en ny färg, en röd body, vilken han passar superbra i. Tycker det är så trist att alla killkläder är blå. Därför trotsar jag det och använder inte specielt mycket blåa kläder. Visst han har lite, men mest brunt, vitt och grönt. Och nu rött som inhandlades häromdagen. Och jisses vad han sliter kläder. I alla fall bodys. Säkert tre per dag. Dreggel, mat och vår livs levande golvmopp... Moa hade ju typ aldrig en enda fläck... Och ja, jag vet att man kan använda haklapp, men det är bara det att det blir värre med den på. Han sliter och drar i den hit och dit, även om vi tar på en "haklappströja" så det blir helt enkelt myndre skit om vi struntar i haklapp.

Ha en bra dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0