Dagens planer...

... är många. Man kan lugnt säga att vi har fullt upp. Efter en långfrukost med gröt, ägg, juice, varma baguetter och en hel del goda grönsaker var det dags att röja lite i tvättstugan. Just nu är jag i slängartagen. Brukar bli det lite då och då. Slänger allt jag inte saknat:-). Nu är Moa och Mr Right ute i trädgården (brrrr, skulle aldrig få för mig att gå ut idag...). Jag och Hugo är inne och han skrotar runt för fullt. Moa ska på Bowlingkalas! Gud så kul, skulle jag med vilja:-). Då ska jag passa på att plugga (har äntligen fått boken till uppgiften som ska vara inne imorgon, bra där!!!) och fixa lite bokföring om Hugo sover. Sedan blir det fika och iväg till badhuset för simtävling för Moas del. Jag hoppas att vi hittar någon vänlig själ som vill leka lite med Hugo. Min gräns går till att släppa in honom i ett badhus fullt med folk och han inte får bada... I alla fall skulle det vara kul om vi båda kunde kika på Moa. Sedan full fart hem för middag och sedan tillbaka till badhuset för att träna själv... Sedan plugg för att bli klar med uppgiften och kanske hinner jag kika på BB... Ja ni ser, dagarna är inget problem att fylla med saker direkt.

Härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0