Dålig uppdatering

Kan bero på många saker just nu. Allra främst av den värk jag drabbats av. Inte nådigt just nu. En pina att ens ha byxor på sig just nu. Och ja, det gör förbannat ont att ha dem på. Men man mår liksom inte bättre om man lullar omkring i mjukisbrallor hela dagen...

Igår var i alla fall en trevlig kväll med världens bästa tjejer på restaurang. På med leendet och bara att bita ihop för att ens kunna sitta, men det är det värt. Imorse bakade vi lite bullar och sedan pinade jag iväg för att handla, vilket var ett måste, men gick typ som i trans. Det går inte att beskriva hur man mår då värken är som värst, men man vet att man lever, elle rinte... Ska i alla fall försöka pina mig iväg till träningen även om jag inte vill, men det brukar ju vara bättre efter det och det behövs eftersom det är jobb som väntar imorgon!

Have A Nice Day! -> H A N D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0