En mysdag med mina änglar

Dagen började, precis som den skulle, med att vi var på jobbet och betalade resan. Hann väl lagom ut därifrån innan Hugo hann riva HELA stället kändes det som. Men nu är den betald och det känns så skönt, helt plötsligt är det inte så långt kvar. Hur härligt ska det inte bli!?

Dagen blev ju inte direkt sämre av att solen sken och det var varmt och gött ute! Efter lunch somnade Hugo som en stock (i vanlig ordning alltså) och jag och Moa passde på att fika med alldeles för mycket godsaker!



Sedan passade jag på att plugga i den njutningsfulla solen medan Moa lekte med kompisen. Tycker att de två timmar av plugg var riktigt effektiva, eftersom jag även lade grunden för sommarens bränna...

Osminkad upptagen morsa med kaffet i högsta hugg...

Hann med att plantera en massa onstiga saker som ska "förgro" inne också tillsammans med Moa. Vad nu det ska vara bra för... Alla som känner mig vet ju att det ändå bara kommer att dö...

 

Så vad tycker ni, var de där två timmarna så effektiva när det gäller just pluggandet!? Ha ha! Men JAG tycker att jag hann läsa massor. Alltså nöjd och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0