Konstigt

Får en känsla av att Moa är arg på mig, tydligen hade hon sagt på dagis att jag slagit henne igår... Vad jag vet bråkade vi inte igår. Jag försökte dammsuga bort lite smulor på henne efter att hon äkat kex i soffan, men det fick jag inte. Hon fäktade och blev arg, men mer än så var det inte... Varför sa hon så??? Känns ju liksom inte riktigt bra. Skulle aldrig i hela mitt liv slå henne, vi har verkligen försköt att uppfostra både Hugo och Moa till att inte slåss, även om man inte alltid får som man vill, och mig veterligt så slåss ingen av dem. Det förekommer liksom inte riktigt i våra liv.

Kan det bero på att hon flera dagar velat ha uppmärksamhet av oss? Vilket hon har fått, men kanske fått vänta på den... Just nu är Moa inne i en period som jag upplever som att försöka göra sig självständig, liksom fri från oss i vissa situationer. Hon vill och kan så mycket och mopsar gärna upp sig men för att nästa sekund vara den där lilla plutten igen... Förpubertet antar jag att det kan kallas. Noll koll på armar och ben, snappar upp allt och vet bäst...

Men gud så mycket jag Älskar henne ändå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0