Yezzzz

Klarade första tentan i delkurs tre!!! Så skönt. Tänk att en grön liten ruta där det står KLAR kan betyda så mycket!!! Men det är som att varje gång faller en sten från mitt bröst som då känns lite lättare. Jag fick till och med utmärkt på uppgiften och att jag skulle skriva likadant på nästa uppgift:-). Känner mig helnöjd med det utlåtandet efetrsom jag HATAR alla uppgifter som rör genusfrågor hit och dit och la ner ungefär en kvart på att skriva ihop... Men fXn vad skönt.

Undrar dock när resultaten kommer på psykologitentorna, två stycken som jag mer än gärna vill ha reda på nu... Vill så gärna fixa dem med, men de var svåra och man vet aldrig. Tungt om jag inte klarar dem, så mycket mer jobb. Hur som helst har jag ännu inte vågat lämna tillbaka böckerna jag lånat på biblioteket utan lånade om ALLA (typ 15 st) idag ifall jag behöver dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0