Hösten har kommit för att stanna

Ja, det verkar inte bättre. Jag verkligen HATAR detta väder. Så tråkigt att det redan nu är grått, blåsigt, regnigt och inte ett dugg varmt. Jacka och höstskor i augusti, hallå, vart är vädret på väg!? Inser nu än mer att jag verkligen måste hitta en resa i höst... Till varmare breddgrader. Samtidigt så är jag sjukt nojjig över att om jag skulle hitta en bra resa men mötas av dåligt väder, gissa om jag skulle vara sur!?

Ja ja, barnen skolas fortfarande in. Moa lämnades först även idag och sedan min lilla underbara solstråle. Hängde väskan på kroken och sedan tog han XXX i handen och gav mig en puss. Underbara lilla varelse. Han älskar redan dagis. Dessa veckor är ganska röriga i och med inskolningar och att Moa börjar skolan på torsdag. Ser dock fram emot imorgon då ska jag och Moa ha en

MMM-DAG!

MoaMammaMysdag!

 

Lillfian har bestämt att vi ska äta lunch på Kinarestaurangen och kika lite på stan. Mys på hög nivå. Sedan är det två dagar som jag måste vara med henne i skolan innan det blir jobb lördag och nästa vecka. Sedan hoppas jag att vardagen börjar så det blir lite ordning på skola/dagis/fritids och min egen skola.

 



Trots att det är höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0