Kurvan upp och kurvan ner

Min dygnskurva steg lite med ork och motivation under eftermiddagen för att nå sin topp strax under träningspasset och efter. Värken är något mättad just nu och jag hoppas det håller sig på denna nivå tills jag hunnit sova några timmar i alla fall. Men vi ska kanske inte hoppas på för mycket... Ja ja, tur att det är bättre än vad det var tidigare idag. Fan, ge mig lite sol och värme nu. Hösten kan väl inte vara här alleredan... Mer än halva augusti är ju kvar och jag är inte redo för kyla än. Eller blir man någonsin det?

Ja ja, hur som helst så rev vi av några längder i bassängen där huvudserien bestod av

8*25 MAX st 30
100 special
8*20 sek vattentramp st 30
2*100 medley
8*25 ben 12,5 MAX + 12,5 löst
3*100 frisim
8*25 MAX med fenor st 25
4*100 arm
8*25 valfritt med styrkeövning på kanten mellan varje

Kör man detta på rätt sätt lovar jag att man är ganska mör sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0