Längesedan

Det var riktigt riktigt längesedan jag var så här grymt trött. Kan inte påstå att jag sovit många timmar trots semester. Kroppen har spökat och det har blivit sena kvällar i underbart sällskap. Idag har jag röjt här hemma sedan kvart över sju imorse. Tvättat fyra maskiner (som var och en tvättats cirka tre-fyra gånger eftersom hugo kommit på hur man öppnar dörren dit och tycker det är superkul att stänga av den på den roliga lilla knappen...) och hängt och vikt tvätten, storhandlat, plockat upp all packning och ALLT som handlats under veckans gång. Busat med barnen, haft mamma och pappa på besök, fixat mat, svärfar och respektive kom hit och till sist badat och skickat två kids i sängen. Skulle behövt träna, men orkade inte, vilket inte händer ofta. Måste ta det lite lugnt så jag damp ner i soffan och mumsade i mig kex med ost och nutella på. Lika bra när det inte blev någon träning... Eller!?

Nu är i alla fall allt upplockat och tvätten har minska väsentligt, kanske finns det ett slut även där!? Tänkte ta med mig tidningen och krypa ner i sängen. Typ nu. Har inte hänt på HEEEELA sommaren. Fattar inte att klockan ska bli över tolv varje kväll. Men det är liksom mysigt att vara uppe och spöka då...

Förövrigt så drar simningen igång lite lätt imorgon, blääääh, ingen vidare lust alls. och lillplutten ska skolas in på dagis från och med onsdag. Moa ska skolas in på fritids och sedan drar först hennes skola igång och sedan min. Och jobb. Så ja, det finns att göra om man säger så.

Blablablabla, nepp, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0