Sjukt jobbigt!

Efter en hejdundrandes trevlig lördagskväll med 30-årsfirande var jag bra trött igår när träningen drog igång. Och ännu tröttare efteråt... Innan huvudserien drog igång var det

10*50 medleyväxlingar

och jag blev liksom bara trött av det... Då kommer det upp en liten härlig testserie. Hmmm, inte alls upplagd för det. Men som vanligt nöter man på trots att det kändes som jag skulle spy. Kroppen skrek verkligen av trötthet vilket resulterade i sendrag (kramp), men för en gångsskull välkomnades det så jag kunde vila typ 50 meter och sedan går det ju inte att köra på så hårt direkt efter för då kommer det tillbaka... Hahahah

Men testserien är (för er som glömt eller inte vet)

4*100 + 2*200 + 400 + 2*200 + 4*100 med 10 sek vila rakt av

Kvällen spenderades sedan med att FÖRSÖKA plugga, men ärligt talat så gick ögonen i kors. Kom i säng tio vilket typ är något slags rekord för mig... Piggare idag, nej inte mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0