Annandag jul

Gårdagen bara flög iväg. Vi sov länge, (tänk att vår lilla tuss sover så bra. Idag vaknade Hugo nio och nu sover han igen efter att ha käkat ett lass med köttbullar och makaroner...) började med en mysig frukost och gav mig sedan ut på en löptur. Hur skönt som helst. Sedan blev det lite lek med barnen och plugg när Hugo sov. På eftermiddagen kom Mr Rights syster med familj hit och hans mamma. Lite julmat, klappar och fika och en aning mättare sjönk vi ner i soffan till Jägarna 2. Riktigt bra, och jag spanade rätt direkt. Efter en kvart visste jag vem som var boven i dramat och kunde lätt lägga pusselbitarna. Ha ha! Den analytiska förmågan:-)

Nu ska jag ta tag i lite psykologiplugg medan Hugo sover och Moa är hos en kompis liksom Mr Right, sedan är det dags att fara till mamma och pappa för lite mat och mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0