Moas först jullov!



Idag går Moa sin sista skoldag på hennes första termin. Galet fort det gått. Så nu väntas hon hem och ska få jullov på riktigt! Blir till att hämta lillgrodan, fixa lite ärenden och sedan ska vi fika med lussebullar och glögg. Hoppas på att någr avänner vill komma och joina oss!

Jag älskar julen och ingen jul utan allt som hör till. Vilket innebär folk hemma varje dag, ljus och värme från hjärtat för att alla sak må bra. Saknar dock mina syskon som verkar vara för upptagna för att komma hit i år:-) Men det ska vi nog få till på ett eller annat sätt. Liksom pappa är jag även förtjust i tomten. Kanske inte riktigt lika mycket, men jag kommer vilja ha tomte även när jag är 50 år och barnen är utflugna... Ingen jul utan mat, ljus, gran, gröt och tomte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0