Ett simpass senare

Ha ha! Jag nästan visste det då jag skrev att det inte skulle bli någon simträning ikväll, att jag ändå skulle simma... Ha ha! Jag i ett nötskal! men shit, det var kul och det kändes inte alls i armarna att jag var så slut efter gårdagens pass. Alltså kändes det bra och jag tycker att tiderna jag hade på alla 25:or vi körde var bra och jämna. Alla frisim låg i alla fall under 15 sekunder med start nerifrån. Nu gäller det bara att få till lite "klipp" i bröstsimmet inför medleyn på SM, men jag vet inte hur det ska gå till, får liksom inte igång pulsen, trots att jag tar i... I och för sig så är ju inte det mitt simsätt, men gillar i alla fall att simma det:-)

Inte mycket till att skriva passet, men huvudserien var i alla fall

40*25 st ´30 10 av varje simsätt

12*25 med fenor, igångsättning, 3 armtag max sedan glid

Det var det och jag är nöjd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0