Faaan, orkar inte en sekund till!!!

OK, jag erkänner, inga direkta roliga och intressanta inlägg just nu. Men när tar detta slut? Trodde vi hade klarat oss ur alla sjukdomar och icke välkomna tillstånd, men icke. Hade först och främst hoppats på att Hugo skulle sova hela natten, men nej då, vaknade och hostade, och när han hade somnat om efter x minuter eller timmar eller dygn eller vad det nu var, så vaknade Moa och hade ont i magen. Dock sa hon lite sömningt attd et nog var för att hon var för nervös för att de skulle på teater med dagis... Hon visste inte riktigt hur det skulle gå till (kontrollfreak) och var orolig för det. Hon somnade om, men inte jag, störd av värken... Vid sju var det dags att stiga upp och hon hade fortfarande ont i magen. Mr Right skulle skjutsa henne till dagis, men de hann inte så långt innan de fick vända efetrsom hon kräktes i bilen. UNDERBART!!! Så nu ligger hon i soffan och mår illa... Vet inte om det är magsjuka eller vad det är, det återstår att se. Hugo är gnällig som 17 och Mr Right åker bort i morgon för att tillbringa helgen med sina grabbar när jag typ behöver honokm som bäst, vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom detta, men det får la gå... Ge mig styrka, fattas ju bara att jag och Hugo också däckar så blir helgen alldeles underbar... Eller inte.

 

Så kul har vi idag!!! Men jag älskar mina hjärtan ändå, vad de än ställer till med. Och snart får jag passa mig för vad jag skriver, Moa kan läsa och ljudar riktigt bra nu.

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Fy fasen !! jag är tydligen inte ensam om att ha en "mindre bra dag" !! Hoppas dina småtgtingar kryar på sig fort ! magsjuka är en riktigt ovälkommen gäst :(

2011-02-24 @ 17:51:10
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0