OK, nu gäller det

Imorgon börjar tentan. den släpps klockan åtta imorgon och ska vara inne en viss tid på fredag. Lite smått nervös måste jag säga, vet ju inte alls hur den kommer att vara utformad. Men vi får se. Har läst en hel del, men förberedd, känner jag mig det!? Kan man ens vara det? Det är så mycket litteraur att man omöjligt kan ta in ALLT. Annars har jag ett ganska bra fotografiskt minne, men det här har ingen gräns... Ska kanske tillägga att jag läser en kurs på heltid och en på halvtid... Får se om jag fortsätter efter denna tentan, men jag hoppas att jag klarar den. Återstår att se. Kan bli lite svårt att få till allt med tanke på att Hugo är hemma hela tiden, och jag är faktiskt mammaledig med honom, vilket alltså innebär att han kommer först. Fattas liksom bara att han får psykbryt och vägrar sova... Gahhhh.

Skitsamma, det går som det går!



Nu ska jag ta kväll och hoppa in i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0