Snöstorm - igen

Nej nej nej, jag vill inte ha mer snö. Jag vill ha vår, men det är bara att inse fakta, det är snöstorm ute. Måste hunnit hem från handling precis innan det började. Skönt att ha fyllt kyl och frys till bredden. Nu kan jag sätta igång att bakla till Hugo (nästa) kalas på söndag. Först blir det dock efter längtat besök och fika, middag och träning som avlöser morgondagen med träning, jobb och kalas. Sedan smäller det för sista kalaset för Hugo för detta år. Skönt!

Tack den snälla själ som skänkte mig lite sömn i natt. Välbehövligt, men ändå är jag trött... Kroppen värker, men så oerhört tacksam att inte behöva ligga vaken en hel natt och ha ont.

Nu ska jag ta tag i lite lunch och fika förberedelser. Kul att få träffa dessa underbara människor igen! • Längtar •

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Usch vad trist med mer snö nu när man bara vill ha vår! Här är det riktigt skit väder, men snön töar åtminstone bort :)

2011-02-05 @ 08:18:59
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0