Svullar mumma

Dagens middag bestod av pankisar, inte min favorit direkt, men övrigas... Så eftersom jag inte blev tillräckligt mätt efter att tränat och busat med barn blir det nu svullande på gröpnsaker, chips och dipp i soffan till tv. Skönt. OK, kanske lite glass med... Nyttiga dagen alltså.

Men för att vara ärlig så var det för Moas skull. Eftersom inte Mr Right var hemma i fredags så blev fredagsmyset utbytt mot måndagsmys på hennes begäran. Dock inte sen att tacka ja... eftersom jag även hade fredagsmys utan hennes vetskap!


Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej :) allt bra med dig idag? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig! kramis

2011-03-01 @ 14:52:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0