Torsdag igen då...

Drog iväg en sväng till Öppna Förskolan med Hugo efetr att vi lämpat av Moa på dagis. Det var väl så där kul... Kul att träffa lite kompisar, Hugo tycker det är kul att röja ett tag och sedan blir han skittrött... Tänkte ju att han kanske skulle orka till halv tolv, få i sig lunch och sova... För att bevara den nya rutinen... Men han bokstavligen gallskrek sig igenom lunchen och var inte dte minsta trevlig, så antagligen har han inte helt lämnat sina två sovpass per dag... Men nu sover han och jag hoppas att han gör det ett tag så jag kan plugga och njuta lite av att bara dega i soffan med kaffe och bulle!!!.

 

Tänkte att vi kanske ska ta en sväng till badhuset ikväll efter middagen. Moa vill ta ett märke till och om jag har rätt så är det guld pingvinen som står på tur. Hugo lär svälja hela barnbassängen med alla dess trevliga ingredienser som jag inte ens vill veta vad det består av...

 

Annars blir det lite städning hade förträmgt det. Och bara njuta av livet helt enkelt! En skön torsdag det:-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0