Underbara stund...

... har guld i mun!

Var ute en liten liten sväng med Hugo, inte alls så underbart skönt som det ser ut att vara. Snålblåst och jag fick en värkande kropp som en blixt från den klara himlen! Tack för det.

Hur som helst så undrar jag om Hugo ändrat lite rutiner, från att sova två stycken två timmars pass om dagen till att sova ett megapass!? I måndags vaknade han efter tre... Över fura timmar sammanhängande sömn och åt således lunch efter tre... Idag gick det inte att lägga honom på förmiddagen, men egentligen kan jag väl inte begära att han ska somna tio efter att ha vaknat halv nio...

Ja ja, hur som helst så sover han nu och jag tog såklart tillfället i akt att fixa lite kaffe och ta en bulle...



Och ni som är extra uppmärksamma ser att det är ännu en bulle bakom glaset... Ha ha! Tyvärr han allt ta slut medan bilderna laddades upp så nu var det trevliga slut... Men vilken himla lyx att kunna unna sig sådana små tillfällen av lugn och ro, mitt i vardagen:-)

Nuy blir det att återvända till böckerna, inser att på måndag börjar tentan. En hemtenta som läggs ut 8.00 på måndagen och ska vara inlämnad på fredagen kl 16.00, jag vet inte alls hur denna kommer att vara utformad, men i instruktionerna står det att man inte klarar tentan om man inte läst litteraturen noga, ett flertal gånger.

Dock har jag ännu inte gjort det, men tycker att det jag läst hela tiden påminner om varandra och blir som en upprepning. Känns lite nervöst, men det är bara att försöka. Och jag hoppas att man har alla dagar på sig, och inte bara en viss tid från det att man öppnar tentan... Återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0