Underbara vinterdag!



Jisses vilken fin och underbar dag det blev!!! Till och med så att jag klädde på mig och gick ut en stund... Är inte direkt en vanlig syn, eftersom jag får så ont i kroppen, men kunde inte motstå idag! Skitsamma om det gör "lite" ont... Hur som helst så drog Mr Right ett långt härligt skidspår. Så när Moa blev skjutsad till en kompis passade jag på att åka lite skidor. Underbart för kropp och själ! Solen värmde till och med och för ett tag så gjorde inte heller kroppen sig påmind. Nyduschad, lugn och ro medan Hugo sover sitter jag nu med kaffe och saft om vart annat och bara tar det lugnt. Nice!!!

Moa har varit och lekt hos två små kompisar och nu är Mr Right med henne i badhuset på hennes simträning. Största orosmomentet var hur han i hela friden ska få på henne badmössan... Det går säkert bra, om inte annat så kommer han säkert få på den som alla "nybörjar föräldrar" får, dvs på fel ledd, men det kan ju vara ganska snyggt...

Senare ikväll är det simträning, SM närmar sig, men tror jag skiter i den träningen idag. Har inte någon lust. Säkert för att det var så sjukt tugnt igår och jag vet att det är syra som står å tapeten idag, vilket min kropp inte gillar... Bättre att vara hemma och mysa lite med familjen, ladda för tentan och kolla på Solsidan! Tyvärr slits jag emellan, eftersom jag vet att just när dte är som tyngst, det är då träningen ger som mest. Men fan, jag kan träna en annan dag... Så var det ju det här med kompisarna... Jag vill ju träffa dem med... Jaja vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0