Bullbak och plugg!

Tillbringade kvällen med Moa igår i soffan till Fångarna på foertet medan bullarna gräddades i ugnen. Luktade suveränt gott. För att inte tala om hur gptt det var att äta dem sedan. Det blev även lite lördagsmys med ost och kex och en massa oliver enligt Moas önskemål.

När Moa hade lagt sig plockade jag fram skolböckerna lagom till Mr Right kom in. Tydligen fastnade jag i pluggandet och kollade på klockan först när den var 2!!! Shit, och jag som skulle upp och träna. Men å andra sidan fick jag en massa gjort. Tyvärr såg jag ca 100 bullar under bakduken, så det var bara att ta tag i dem innan sängen väntade.


Kommentarer
Postat av: zaida

vad gott det ser uut!



SV: Åh, tack så jätte jätte mycke :)

2011-01-04 @ 11:18:04
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0