Det slog mig att...

... vår resa till Turkland säkerligen inte kommer bli lika smärtfri i år som den till Cypern förra året... Och då syftar jag framför allt på flygresan. Hugo är ju inte två än och får således inget eget säte, och han sitter ju gärna inte still i knät... Har en svag föraning om att han kommer springa fram och tillbaka i gången och flörta med alla andra passagerare. Får väl hoppas att de har överseende med det och flörtar tillbaka...

Herregud, att jag redan nu kan oroa mig för detta, men han är aktiv och det lär väl inte bli mindre heller... Ganska ovant, om jag yttrycker det så, mot när Moa var i samma ålder. Skulle kunna resa med 10 som Moa, men max 1 som Hugo och det är han själv...

Annat var det på resan till Cypern, då visste man var han befann sig:

 

Jag kan med 100% säkerhet säga att den kommande flygresan inte kommer se ut så här, snarare ett kaos med ett rännande litet charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0