En skön dag med mycket gjort

Dagen har varit en perfekt söndag med min kära familj! Började med att plugga, och jag tror att tentan är klar!!! Måste kolla upp ett datum och sedan kan jag skicka in den. Så jäkla skönt. Kanske därför dagen blev så bekymmersfri...

Kroppen har värkt som bara den. Träningen på kvällen gjorde underverk (för stunden...). Jag klarar inte av att vara ute och "leka" i denna kyla, även om det varit ganska milt väder idag. Skitsamma, för det var kul att umgås med alla goa grannar, käka korv, titta när Moa åkte skidor. Gissa om hon var duktig!? Det gick hur bra som helst för lillfisen. Hon drack blåbärssoppa och käkade sockerkaka med ett leende på läpparna.

 

Här är jag och Moa förra året, ganska precis ett år sedan och jag är höggravid. Första dagen jag ens fick röra på mig efter flera månader av sängliggande för att förhindra en förtidig förlossning. Gissa om jag var glad...

Imorgon återgår allt till det normala igen. Jag är mammaledig och Mr Right åker till jobbet. Moa lämnas på dagis och jag och Hugó drar en sväng till Öppna Förskolan! Lyx alltså! Känner att efter förra veckans jobb känns det så himlans kul att få vara hemma igen! Gillar att jobba, men Hugo ör lite liten än och nu tänker jag njuta de dagar jag är hemma och njuta av jobbet då jag jobbar! Perfekt om man kan kombinera det hela!

Att det blir Öppna Förskolan imorgon är bara bonus eftersom jag lyckades få tentan klar, till Hugos stora glädje!



Exakt ett år sedan. Vilken kagge... Tur att det inte bara var pizza där...



För exakt ett år sedan bäddade vi vagnen till Hugo!!! Jag lovar att han inte får plats nu...

Nu: SÄNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0