Morgondagen

I morgon bjuds det på ännu mera jobb! Kul! har verkligen varit kul att jobba denna vecka!!! Mycket att göra, mycket att fixa och full fart från början till slut. Precis som det ska vara.

Sedan kan jag ärligt säga att jag längtar tills jag slutar och Mr Right kommer med Moa så att vi kan gå på stan och shoppa upp hennes sparade veckopeng. Hon är duktig på att spara, lillfisen. Tror hon har drygt 200 kr. Men som hon sa en gång, mamma, jag tror jag lägger pengarna här i (sprbössan) för när jag får min veckopeng nästa gång så har jag ju mer. Köper jag godis nu så kommer jag ju äta upp det och då har jag ingenting kvar sedan...

Klokt!

Sedan längtar jag tills eftermiddagen och jag kan sjunka ner i soffan med en bulle och en hemmagjord kaffe latte!

På måndag tar pluggandet fart igen. Bara en dryg vecka kvar till tentan, den sista i denna flummiga etiska kurs. Har fortfarande inte bestämt mig vilka kurser det blir sedan, troligtvis Psykologi och en kurs om Barn- och familjerättigheter. MEN, det är mer än heltid, jag undrar om jag klarar det!? Med tanke på att jag har min lilla tuss här hemma och ska fixa bokföringen i Mr Rights företag... Fast det var inte specielt svårt kan jag påstå.

 

Men visst var det så, att man kunde beställa fler timmar till dygnets redan 24 via nätet!?

Skulle behövas...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0