Stolt Moa

Moa sov i natt hos en kompis för första gången! Tre månader var de då de träffades första gången. Snart fem år sedan. Igår fick hon sova över, lycka!!! Som hon längtat. Dock tyckte hon att det kanske kunde vara lite läskigt. Vilket hon aldrig sagt då hon sovit hos kusiner eller hos mormor och morfar eller någon annan i släkten. Men just första gången hos kompisen är nog skräckblandad förtjusning. Jag trodde kanske inte att hon skulle göra det, att det kanske skulle bli till att hämta henne, men icke!!!

Hon hade i alla fall haft hur kul som helst och det hade gått bra!

Tack snälla ni, ni anar inte hur glad och stolt hon var:-).

Jag skulle med vilja sova hos min kompis... Kommer ihåg hur mysigt det var när man var yngre. Tänk vad kul det skulle vara nu. Sitta och prata hur länge som helst och bara mysa utan att känna att man måste hem snart. Visst, ibland sover man hos någon då man varit på fest eller om det är något specielt, men jag menar med syftet att bara umgås och sova kvar...

Låter det konstigt!? Ja, men tyck det då...

Älskar dig gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0